Friday 28 January 2011

assalam...tepat jam 3 pg 29/1/2010

aku masih terbesar-besarkan mata..aku yang agak cumel nie...aku buat asigment..tp asal x leh siap2 gie ..tension lah..
tp mmg silap aku gak..tido jew......penat that why aku tido..
emmm pas tue aku gie jln bilik member aku antar inner yang ditempah dari. diya sara..cantik inner tue teruja aku nak pakai..hahahkk..emm ...aku sbenarnya banyak sgt keje x siap...=( exam test one dah nak dekat..sepatah haram aku macm x berapa nak faham sgt..aku sedih gak pening kepala aku nie bila mikirnye....dah r last sem.....
umm hukhuk....takut lah....
ok..skung aku nak motivasikan diri aku..nie ok..amy edayu yng sgt cumel nie..(suka hati aku nak cakp aku cumel,apew ko kesah) hahha..ok firstly ingat apew matlamat datg belajar kat UPM nie..ingat !!!! recall balik..jgn duk what kalut gitu...apew dah ko buat selame nie....???
ok amy edayu klu awak x belajar rajin2 n asyik face booking jew ..bace blog org jew bila nak berjaya nye...mase tak akan tggu kita ...mase akan trus meningalkan kita buat selamany die x kan kembali lagi faham..oleh itu kita hendaklah menhargai mase itu walau sesaat ianya amat bermakna..cube kita renungkan kembali berapa banyak mase telah kita buang kan selama kita hidup ini..adakah mase itu telah kita peruntukan dengan baik..dan mengunakan dgn baik sekali...adakah??? jawab ??? bila kita ingat balik pasti kita akan menangis bila mengenangkan kembali mase yang kita gunakan itu....tidak dihargai dengan baik....
oleh itu perlulah diingatkan kepada diri supaya...memasang niat didalam hati..dengan niat yng berlndaskan syarak...semoga niat yng tulus dr hati kita itu diberkati Allah..dan apew sahaja yang kita lakukan sentiase dalam rahmat ALLAH...dan diberkati olehnye...aku amat sedih bila aku kenangkan kembali masa yang telah aku buangkan..:'( tp apakan daya ........

No comments:

Post a Comment