Thursday 17 February 2011

mencari ketenangan itu~~~

ketenangan...bukanlah suatu yang mudah ianya perlu dicari...cume pencarian mestilah dicari..
seperti juga aku..mencari ketenangan berbagai-bagai cara..
kerana aku tahu aku memang mermerlukan ketenangan ini untuk hidup aku....cuma cara kita berbeza jika aku ketenangan itu hanya pada ilahi ...itulah tempat aku berkongsi duka..dan kedua tempat ketenangan semestinya ibu yang paling kucintai.....itulah ketenangan...rasanya tidak perlu aku mencari ketengan di luar sana yang berkonsepkan kerosakan akhlak aku..rase tidak perlu arak..tidak perlu clubbing..tidak perlu semua ini!!!........

lagi satu aku akan bace web ilove islam .com..aku gembira baca semua artikel yang ada...untuk itu jiwa aku juga tenang...tidak lupa juga aku membaca al-quran dan berzikir....
jika aku streas gak tidak jumpa ketenangan itu semestinya aku akan lari laju-laju...selaju mampu...dan terus menangis....sehingga hatiku tenang..

emmmm sungguh mudah ketenangan yang kucari ini...dan oleh itu aku mampu bertahan sehingga sekarang.....~~~~~~~

"Yaallah....kau lindungilah aku dari kesedihan dan kecemasan~~~~"....amin...amin...yaallah...
:'(

No comments:

Post a Comment