Friday 9 September 2011

kesayangan ku Muhammad khairul adzaharhttp://www.blogger.com/post-create.g?blogID=5886325959111313545

29-7-2011
aku dapat pgilan dari no aku x kanal .....mse tue hari jumaat kul8 pagi....aku pun agkat lah kan ..then die ckp diee bdk IKM
Budak IkM : salam nie akak zahar kew...
aku: ia sya knpe???
budak ikm: akak ..akak dah tau kew apa dah jadi dekat adik akak die excdent..dengan kwan die..kawn die yang drive dah meningal..zahar critical 50:50 akak die skung...
aku : dik jg buat lwak...jgn main2.. (dalm keadaan blur and x percaya)
budak IKM : akak serius....saya x main2 dia critical...skung...dia ada dekat HKL wad ICU..
Aku: terima ksih ........................................
then aku mmg x tahan ,,,,air mata keluar jew no stop..aku trus minta off kat tempat keje...aku start moto trus blik umah ...cakap dengan mak...mak itam(pangilan zahar Kat umah) excident die critical kat hospital...mak aku mengucap panjang....aku trus call smua family aku,,,then tanpa melengah mase lagi aku and mak aku and abang ,akak trus grak pgi HKL....dalam hati aku ...aku berdoa semoga adik aku x dew ape2...tapi dalam perjalan pensyarah ikm non stop cal sruh aku segera dtg...sbb nadi die dah berhenti sekejap...tapi lps tue bergerak balik..if berhenti lgi mean die akan pegi buat selamanya....................aku sbar lg...jln mmg giler jammmm..rase bengang....
sampai hKL mse tue aku sampai awal.... sorng jew sbb aku naik dengan my hubby aku......
then sampai jew...doktor bawak aku tgok keadaan adik aku....Masyaallah...allah jew yag tahu.....
aku pensan sekejap x sedar diri...mana sggup tgok darah dging sendiri penuh wayar dan tak sedar diri..mmg aku x cam adik aku sbb muka dia sembam.....then bila aku sedar DR explain dekat aku...yang adik aku mmg x blh selamat kan dah..skung dia hanya bergantung pada bantuan mesin..if nadi dia berhenti kita terpaksa lepas kan dia.....saya harap awak faham...skung hanya doa dan bacaa Quraan blh membantunya....Allah jew yg tahu hati dan perasaan aku.....aku x mampu nak berdiri sendiri...aku x mampu nk terangkan pada mak aku.....smpai jew mak di hospital aku trus bawak pg tgok adik ...mak mcm mengerti akan prasaannye sendiri...mak trus cium adik and bisik kat telingga die ...khairul adzahar mama datang nie.....megucap ..ingat Allah...kami semua bacakan dia yasin...aku tgok mesin nadi adik semakin slow..oksigen semakin kurang.............








ok sambung...............nanti..........T_T........rindu sangat kat sayang saya adzahar.....

2 comments: